Erg leuke winkel! Heel fijn personeel!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda Schut
- Patricia
Klantvriendelijk, alle ruimte gekregen om zelf te winkelen, goede kwaliteit en leuke merken.. wat wil je nog meer?!
Hoe zou je mama's & meer beoordelen?
- Rob mooie
Mooie, duidelijke site. Groot aanbod, snelle levering! En prachtig ingepakt! Aanrader!
- Leonie
Super leuke producten en je wordt leuk geholpen!
- Francis De jong
Prachtige winkel met mooie spullen. Vriendelijk geholpen.
- Femke Jousma
Altijd leuke producten!! En vriendelijke service