Snelle levering en prachtig ingepakt! Zelfs een persoonlijk kaartje gekregen met kleine ceautjes erbij!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- lisa
- Björn van der Krul
Super leuke traktaties voor een leuk prijsje ! Super lief geschreven kaartje erbij gekregen en wat “kleine cadeautjes”. Ik zal hier zeker vaker een bestelling plaatsen 😁
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Nance Rolle
Snelle service en levering en leuk om uit te delen voor mij dochtertje
- Nicole
Fantastische en snelle levering. Hele snelle reactie via whatsapp waardoor onze dochter een fantastisch uitdeelmoment heeft op de opvang. Het wordt erg leuk en vrolijk verpakt met nog een kleine attentie erbij. Volgende keer bestel ik zeker weer bij Wiesje.
- Maria
Goede service, mooi product, met persoonlijk bericht verpakt
- Stephanie Scholsberg
Super blij met de afscheidstraktatie voor op de kdv van mijn dochter. Er zat zo een lief kaartje bij handgeschreven vonden dit heel erg leuk!