Prima op tijd binnen. Met heel (!) veel zorg ingepakt en gemaakt. Echt perfect!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura De Boeff
- Danique Hogervorst-Gielen
Snelle service en ook meteen goed contact via de mail. De traktaties zien er top uit en ze zijn nog leuk ingepakt ook!
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Caroline
Geweldige service. Zag er leuk uit!
- Annet
Snel geleverd en leuke producten. Het handgeschreven kaartje en kadootje voor ons kindje was een leuke toevoeging
- fn Cin
Goede service, leuk ingepakt en ik ben blij met de koekjes!
- Sheetal Hoek
Op de valreep nog een traktatie kunnen bestellen, super snelle levering! Hardstikke bedankt