Snelle levering de bestelling was zo thuis. Makkelijke te kiezen en duidelijk te bestellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anne-Lise Artaud
- Baki Cimtay
Prima bedrijf en prettig contact gehad. PostNL werkte niet mee bij onze bestelling, maar dat is niet te verwijten aan dit bedrijf.
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Joke
Wiesje heeft voor ons de traktaties gemaakt voor onze twee oudste kindjes, toen we een babietje erbij kregen. Tussendoor was wiesje bereikbaar en antwoordde ontzettend snel, zelfs in het weekend. De traktaties zagen er erg leuk uit, een volgende keer bestellen we weer bij haar.
- Loredana Adamache
Geweldige service! Traktaties zijn heel mooi!
- Daantje
Snelle levering, en super leuk ingepakt!😍
- Annie Semler
Super traktaties weer zoals altijd! Volgend jaar bestellen we weer bij jullie!