Arrived on time, beautifully made, just all around love them. Thank you
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sam van Gelder
- Pelin Cagli
Leuke traktaties die snel zijn verzonden na het plaatsen van de bestelling. Heel blij mee :)
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Wahida
Goede service en producten. Maakt het net een tintje persoonlijker door een handgeschreven kaartje bij te doen.
- Samantha Sivac
Bedankt ! Altijd super mooi!
- Renske
Super blij met de vrolijke, leuke traktatie voor onze dochter om uit te delen als afscheid aan haar kdv-genootjes. Ook de bedankjes voor de juffen zijn heel leuk en vrolijk gemaakt. Wij hebben gewoon zin om te trakteren. Ook zat er een leuk persoonlijk kaartje bij van Wiesje, wat het nog weer even iets persoonlijker maakt. Kortom, wij weten waar we voortaan moeten zijn als we willen trakteren.
- Gepke vd Heide
Super