Super leuk verpakt. Netjes dat ik ook het teveel aan verzendkosten terug heb gekregen. Zelfs een persoonlijk kaartje erbij. Erg tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kaya
- Danielle
Goede service en leuke persoonlijke handgeschreven kaartjes erbij. bedankt voor het teveel betaalde bezorgkosten retour! Heel netjes
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Caithlyn Heidebrink
De webwinkel is prima, ook het contact met de eigenaar. Helaas was Post.nl een zwakke schakel. Daardoor had ik de bestelling later binnen.
- Sharena Dinis
Geweldige service! Hele snelle levering en had het binnen 3 dagen nodig!! Mijn kind was dolblij.
- Carmencita Heinhuis
Goede prijzen, service en je krijgt wat er beloofd wordt.
- Martiene Klooster
Erg leuk en ziet er precies uit als dat wordt gepresenteerd. Natuurlijk met keuze van snoepje, waren wij en de kids erg tevreden en blij met het kadootje.