Goede en snelle service, goede communicatie. En zoontje super blij met de traktatie als grote broer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nikki Verbeem
- Meryem
Voor mij was er onduidelijkheid of er wel/niet snoep in de traktatie zat en de verpakkingen zijn heel klein nu moet ik iets bijkopen om het een beetje te vullen
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Desi Bagijn
Super leuke traktatie en snelle levering. Ik ga zeker nog is bestellen
- Huls
Super goede service, vlotte levering en mooie bedankjes!
- Evelien Brandsen
Hele snelle en leuke levering. Zoon kijkt er al naar uit om te trakteren
- Charlotte
Super leuke traktaties binnengekregen met een persoonlijk kaartje erbij! Ik heb net weer een bestelling gedaan dus wacht deze met veel enthousiasme af!