Mooi verpakt, goede communicatie wat betreft het ophalen, leuk presentje erbij gekregen. Zeer tevreden!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sonja Theben Terville-Trap
- Sen
Super leuke traktaties! Heel mooi ingepakt en erg attent dat de grote broer ook een cadeautje krijgt. En een kaartje met een boodschap van de verkoper, super lief! Ik zou deze webwinkel bij iedereen aanraden.
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Layla Youyou
Heel mooi ingepakt, nog een cadeautje erbij gekregen super lief alleen jammer dat de naam van mijn zoontje er niet in verwerkt was die ik heb achtergelaten bij de opmerkingen
- Magdalena Clapa
Alles komt op tijd, netjes uitge
- Małgorzata Richter
I don't have yet my order
- Carola Rabouw
Onwijs leuke traktaties, snel verzonden. Dochter vond het superleuk om uit te delen.