prachtige kwaliteit, stipt bezorgd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra Robbe-Keller
- Piet Wagenaar
Bezorging slecht! Bloemen prima, verpakking ook goed maar de bezorging erg slecht. Ook de nazorg liet te wensen over. Beloven bezorgingsproblemen uit te zoeken en terug te koppelen maar niets van dit alles. Ik moest zelf overal achteraan ook voor wat de terugkoppeling van de Gier betreft. Erg slordig. Bloemen kwamen te laat aan terwijl ze ruim van tevoren besteld waren. Bezorgdienst Packs gooide het gewoon openbaar op de stoep bij de voordeur en zoek het verder maar uit. Gelukkig konden de buren het pakket veilig stellen. Niet weer!
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Mevr
Heel mooi boeket, goede kwaliteit Erg blij mee Tijdstip van bezorgen komt niet helemaal overeen maar zal door drukte komen.
- Rachell
prachtige bloemen! en snelle levering.
- Harm
Prachtig boeket en heel zorgvuldig verpakt.
- Henk Van Regteren
Levertijd exact na gekomen. Prachtig boeket.