Gemakkelijk, snel geleverd. Ontvanger was erg blij met haar bloemen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vera Nederpelt
- Christel Killestein
Mooie bos vriendelijk bedankt
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Franco Hendriks
snelle afhandeling en op tijd geleverd, enige minpuntje was dat een aantal rozen al verdrogings plekjes hadden aan de buitenste randen, maar dat deed niet af aan de kleur en beauty van de rozen
- Liesbeth Geerkens
Helemaal volgens plan
- De boer
Prima bedrijf met mooie bloemen en planten
- Ilja Feeleus
Altijd verse bloemen en mooi gearrangeerd. Aanrader!