Heel mooie producten, kraakvers geleverd en goed verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mercedes Bouter
- Familie V
al eerder besteld , prima service, ontvanger is er superblij mee !
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Karin
Mooie bloemen en afspraken nagekomen
- Janjaap Oosterman
Erg laat in de avond bezorgd
- Mo
Ik wilde de bloemen overdag hebben en zo heb ik besteld. Ik kreeg ze net voor 20 u. Mijn jubileum is helemaal slecht gegaan. Ik ben boos. Ik ga hier nooit meer bloemen bestellen
- Maaike
Makkelijk te bestellen en op tijd volgens afspraak geleverd!