3 solar rolluiken besteld, binnen 1 week geleverd door een vriendelijke jongeman, netjes binnen gebracht. Het monteren was geen probleem, nauwkeurig meten is de boodschap. Wel had ik problemen met het koppelen van de afstandsbediening (beetje digibeet ). Gebeld met eerst een vriendelijke dame die ,ij doorverbond naar Gert-Jan. Van hem had ik al eerder vriendelijke mailtjes over de bestelling gehad. Nu heeft hij mij met alle vriendelijkheid en veeel geduld , begrip voor de leeftijd en humor geholpen met de koppeling van het eerste rolluik. Tegen etenstijd was het gelukt en bood hij mij spontaan aan om na het eten terug te bellen om te helpen bij het tweede rolluik. Perfect op de afgesproken tijd belde hij weer. Een paar instellingen had ik al kunnen maken, maar niet alles lukte. Dat was snel opgelost. Na het fijne gesprek namen we afscheid met zijn belofte dat ik voor het nog te plaatsen 3e rolluik ook altijd mag bellen. Gewoon een fijne vent met verstand van klqntenbehandeling. En de luiken, zien er mooi uit en het mechanisme laat kwaliteit zien. Prima bedrijf dus.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Leo Dijs
- Ger Lagerwaard
Bij de zonweringfabriek in Barneveld langs geweest om een rolluik te bestellen voor mijn schoonmoeder. We zagen er nogal tegenop om deze zelf te plaatsen uitleg gehad en toch aan toegegeven. Het plaatsen duurde wel iets langer omdat de muur onder de dakgoot verder naar buiten stak dan verwacht. Dus niet gelijk aan de muur waar de geleiders opkwamen. De motor niet meteen afgesteld waardoor een lamel er tussenuit gesprongen was omdat schoonmoeder de schakelaar te lang had vastgehouden. We dachten die is al kapot, eigenschuld. Maar na een keer of 3 telefonisch contact met Gert Jan doet hij het nu weer super wat een geweldige service. Deze man is echt super vriendelijk en behulpzaam, nogmaals dank, schoonmoeder is er heel blij mee. Dus wie weet tot ziens.
Hoe zou je De Zonweringfabriek beoordelen?
- Nico
Goede spullen, alles werkt naar behoren. Goed geholpen bij de bestelling (ben daarvoor naar de fabriek gegaan). Levering op tijd, maar helaas twee keer een verkeerde geleider gekregen. Uiteindelijk de goede maar zelf opgehaald. Instructies duidelijk, behalve voor de plaatsing van één screen met de motor links. Daar had ik telefonische hulp voor nodig en dat ging goed.
- Piet uit noorden
Mooie prijzen uitstekende service
- Ronald
Goede informatie over de levering en zeer vriendelijk contact
- Patric Delarue
Levering was in eerste instantie mis gegaan qua datum wel perfect en snel afgehandeld. Goede kwaliteit en mooie rolluiken op kleur. makkelijk zelf te monteren en te installeren na het bekijken van instructie handleidingen. goed verpakt door vriendelijke chauffeur geleverd top , bedankt.