Mooie lampen, denk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cindy van den Bos
- Glenn Temperman
Beschadigd aangekomen. Doos volledig ingedeukt. We proberen het zo op te hangen dat de schade niet zichtbaar is. Ook de E27 lamp ophanging is echt van goedkope kwaliteit. Best wat meer investeren in uw product. Terugsturen zou ons nog meer kosten dus eigenlijk zijn wij niet tevreden.
Hoe zou je Babylampen beoordelen?
- Paulina Zajk
Lamp zoals op de foto. Heel blij mee!
- Charlotte
Mooie lamp, en mooi bijpassend kussen. Levering conform afgesproken levertijd. We zijn er heel blij mee!
- Kris Verreyt
Een heel mooie lamp en inderdaad een heel goede service. Mijn zoon en zijn vrouw zijn er heel blij mee.
- Lisa
Hele mooie lamp!