De lamp was super .. alleen ik zou een andere bezorger kiezen ze hadden de doos in de papier container gezet waar water in stond .. doos helemaal nat .. het cadeau papier heeft de lamp gered
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Debbie V Driel-Bakker
- Lilo
Mooie lamp, goede service.
Hoe zou je Babylampen beoordelen?
- Ilonka Van Hoften
Goed werk en goede Services. Reageert snel op e-mail als je een vraag heb.
- Nina Visser
Super mooie lamp, wij zijn er helemaal blij mee!!
- Natasja de lamp
De lamp was netjes verpakt ,zodat hij niet kon beschadigen. Het was ook precies zoals de afbeelding ,ben er erg blij mee . Is precies hetzelfde als het behang en de gordijnen. Als de leveringstijd korter was geweest,dan was het zeker 5 sterren!!
- Cissy Hendriks
De lamp die we ontvangen hebben is helemaal naar onze wens! Nette afwerking. Omdat het maatwerk is moet je wel iets meer geduld hebben, maar dat is het zeker waard (en vooraf duidelijk!)