Mijn bestelde product is nooit aangekomen. Elke dag wordt er gezegd dat het product aankomt. We zijn nu twee weken verder en heb nog steeds niks ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Judith Aukema
- PG-K
Product naar 1.5 week nog niet ontvangen. Hierover zijn meerdere reviews zichtbaar. Levertijd is postnl verantwoordelijk, maar wellicht dat er wel opvolging vanuit babyzus mogelijk is over de status.
Hoe zou je Babyzus beoordelen?
- Lotte Bolhaar
Het duurt al 2 weken voordat mijn pakketje ontvangen is?! Dus ik ben zeker niet verreden
- Chris
Leuke naamarmbandjes voor een klein prijsje, snel geleverd en de status van de levering goed werd gecommuniceerd.
- Siënne Hanbeukers
Een maansteen armbandje besteld voor mijn zus. Dag na de bestelling lag het armbandje al in mijn brievenbus. Super leuk en goede kwaliteit. Ik had nog de vraag of ze ermee kon douchen en deze heb ik ze via de mail gesteld. En al snel antwoord. Super goede kwaliteit en service!
- Marlies
Hele fijne service. Op de mail werd ik super fijn, snel en vriendelijk geholpen. De speenkoord viel ook goed in de smaak als kraam cadeau. De producten zijn kwalitatief ook erg goed. Heel fijn bedrijf en zeker een aanrader om hier wat te bestellen!