Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tjilla heeft 94 5 ster reviews 94
Tjilla heeft 38 4 ster reviews 38
Tjilla heeft 7 3 ster reviews 7
Tjilla heeft 1 2 ster reviews 1
Tjilla heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bertjan bieleman

    Product is prima maar de beloofde gratis onderhoud set wacht ik al vanaf november 2022 op. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden . UPDATE: ondertussen is de beloofde set geleverd, waarvoor dank.

    Reageer
  2. Ron Visser

    Op tijd geleverd maar accessoires onduidelijk. Ik heb contact gezocht via Mail omdat ik de C100 plus een onderhoudszetje had besteld. Bij 't uitpakken zag ik een verzegelde doos en meer niet.(geen apart onderhoudsset je) Toen ik de doos opende zat daar een aantal accessoires in, met maar 1 dweil. Nu volgens de Bol.com beschrijving hoort er een dweil in te zitten dus daar miste ik er 1 van. Volgens jullie email staat zit er standaard geen dweil bij, wat ik vreemd vind voor een stof/dweil robot en ik zie ook niet bij 't artikel staan dat het zonder dweil is. Kortom dit is zeer onlogisch. Gelukkig zat met onderhoudsetje wat ik besteld had in de doos vreemd voor een verzegelde doos) Bij 't onderhoudszetje hoort ook 1 dweil en dat was dan ook de enige dweil die er bij zat. Dan maar een paar dagen later is de prijs gezakt met 20 euro waar ik natuurlijk ook van baal. Over de stofzuiger zelf ben ik heel tevreden, werkt mooi, valt niet van de trap. Vervelend is nu dat ik na iedere schoonmaak beurt direct de dweil moet was en, er zat er immers geen standaard bij volgens u in tegenstelling wat op bol.com staat, daarom had ik er dus direct het onderhoudsset je bij genomen zodat ik er 2 had. Ik zou zeggen, als u een robot zuig/dweil machine verkoopt is het dan niet iets om te vermelden dat er geen dweil bij zit en dit ook bij Bol verandert. Nu heb ik eerst gekeken op bol en daarna direct bij jullie zelf besteld.

  3. Hoe zou je Tjilla beoordelen?

  4. Bart Vogelzang

    Levertijd was erg lang

  5. Henry Teunis

    Net 2 dagen in bezit, maar bevalt nu al goed! Boven verwachting zelfs! Verkoper gaf aan dat we altijd mogen bellen met vragen, waar wel iets is wat we als heel positief ervaren!

    Reageer
  6. Carin

    Vriendelijk telefoontje om te melden dat mijn accesoires later geleverd zouden worden dan de stofzuiger. Stofzuiger (Nelly) doet haar zijn best, alleen een muesli-ontploffing in de keuken kon hij niet aan, hij veegde de muesli stukjes alle kanten op, en na 2 x een volledige ronde door de woonkamer/keuken lag er nog steeds heel veel op de vloer.

    Reageer
  7. Kim Creemers

    Na de steelstofzuiger nu ook de robotstofzuiger aangeschaft en erg blij mee, herkent snel het huis en waar hij moet gaan ook de dweilfunctie werkt prima.

    Reageer