Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tjilla heeft 94 5 ster reviews 94
Tjilla heeft 38 4 ster reviews 38
Tjilla heeft 7 3 ster reviews 7
Tjilla heeft 1 2 ster reviews 1
Tjilla heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Charrell

    Een onderhoudssetje besteld voor de robotstofzuiger. Er kwam een verkeerde middenborstel binnen, ik kreeg een nieuwe en 2 zijborstels voor het ongemak.

  2. Gert T

    Goede service, leuk product, te testen nu

    Reageer
  3. Hoe zou je Tjilla beoordelen?

  4. Alders

    Tjilla S100 steelstofzuiger. Wat een fijne steelstofzuiger! Nu enkele maanden in gebruik. Voelt degelijk en onderdelen zijn makkelijk los te halen en schoon te maken. Accu gaat lang genoeg mee om woonkamer, keuken, gang, trap,overloop en 3 slaapkamers te doen. 3 zuigstanden waarvan de laagste voldoet om harde vloeren te doen. In de hoogste stand pakt hij makkelijk vuil en lange haren van hoogpolig tapijt. Met de hulpstukken zuig je makkelijk de lastig bereikbare plekken en meubels. Echt geen spijt van deze aankoop!

    Reageer
  5. Gabor Kovacs

    Perfect apparaat, ik geloofde er niet zo in, maar hij werkt echt fantastisch.

    Reageer
  6. Jan Kierkels

    Snelle levering en prima kwaliteit. We zijn erg tevreden.

    Reageer
  7. Bianca

    Tjilla is een leuk merk. We hebben inmiddels een jaar de robotstofzuiger. Het is onze eerste en hij doet het goed! Alleen laadde hij plotseling niet meer op. Contact gehad met Tjilla (houd er rekening mee dat ze er alleen op maandag, dinsdag en woensdag er zijn) en het bleek achteraf de accu te zijn. De oude accu's hadden wat problemen, zo de onze ook. We krijgen een nieuwe, verbeterde versie toegestuurd. Ik vind de service van Tjilla goed en vriendelijk. Ik hoop dat deze accu het heel wat langer vol gaat houden dan de oude versie. Verder heel tevreden. Heb er ook een beveiligingscamera voor binnen van, doet het ook heel goed, scherp beeld, ook 's nachts.

    Reageer