Wilde graag een beoordeling geven, maar heb nog geen water ontvangen, vind ik niet goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Herbert SchwarzVertaald met AI
- Elena Harms
De geurst sachets kwamen gekreukt en zonder omverpakking (folie voor geurbehoud) aan, zo heb ik dit product nog nooit gekocht… teleurstellend!
Vertaald met AI Hoe zou je Bilsen beoordelen?
- Franz Bündgens
Snelle levering
Vertaald met AI - Marcus Wiese
Alles top, geen klachten, graag weer :-)
Vertaald met AI - Efraim van der Vennen
Kwaliteit en snelle bezorging! Top winkel!
- Dick Laurense
Supersnel geleverd. Top.