Snelle levering en ook nog eens als kado een paar extra stickers en kaartjes. Ziet er super leuk uit! Ik hoop dat er ook nog wat grotere verpakkingszakken komen 25 bij 25 cm dan kan ik alles erin verpakken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jitske Reitsma
- tineke
heel leuk verpakt
Hoe zou je ViaSuuS beoordelen?
- Ilse
Alleen al voor het leuke, goed verzorgde pakketje in de brievenbus zou je bestellen. Top!
- Anoniem
Snelle levering en altijd een kleine leuke gratis item erbij
- Jolanda
Elke keer weer een feestje om uit te pakken!!
- Denessa Dequito
Dank je wel voor de leuke producten! Super! Wij zijn er heel erg blij mee!