zo blij met alles wat ik daar koop, alles is een feestje om mee in te pakken! en om te ontvangen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tamara Lodewijkx
- Sjoukje Nieswaag - van Dijk
De.bestelling wordt altijd gezellig verpakt. Is altijd leuk uitpakken 👍
Hoe zou je ViaSuuS beoordelen?
- Nathalie Bakker
Goede service, betrouwbaar
- Nicole Metz
Persoonlijke mail, snelle verzending en feestje om uit te pakken! Dikke 10!
- Samantha Hogevonder
Heel veel leuks om cadeautjes in te pakken, en een feestje voor jouzelf om de bestelling uit te pakken😍
- Ilse
Mooie en leuke producten, snelle service en super leuk hoe je de bestelling ontvangt, alles tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader!