Leuke koelboxen. Levering duurde wat langer omdat ze uit Spanje moesten komen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda
- Ron
Pakket geweigerd aan de deur ivm verkeerde bestelling 1 sept terug gegaan, 5 sept aangekomen is nu 17 sept en moet nog steeds betalen. Het is 1 en al dropshipping niet meer en niet minder. Update : alles netjes opgelost
Hoe zou je bendy xl beoordelen?
- berry
Mooi aanbiedingen en correcte levering
- Andrea Parimbelli
Ottimo servizio e assistenza!
- Miranda Lijssen
Ik had een set ketels besteld en 1 daarvan kwam gedeukt aan. Hiervan melding gedaan en ook fotoos van gemaakt. Ik mocht t artikel terugsturen op eigen kosten of een waardebon accepteren. Dat laatste heb ik gedaan. Opzich vond ik de geboden oplossing redelijk fair: een waardebon van 10 euro voor n ketel van 32.50. Ik kan de ketel evengoed gebruiken natuurlijk. Maar toen ging ik op de website zoeken om de waardebon te besteden bleek ontzettend veel artikelen uitverkocht. Dat viel me een beetje tegen. De ketels bevallen trouwens zeer goed! Een dikke 10!
- Luis
Belachelijke service. Eerst lang laten wachten op m’n pakketjes om ze vervolgens niet geleverd te krijgen en handtekening ook vervalst waardoor ik tientallen e-mails heb moeten sturen. Nu willen ze m’n betaling niet cancelen. Eerste en laatste keer hier besteld.