Heb voor de eerste keer besteld alles is goed en snel verlopen. Nee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Uitsluitend zeer positief! Fijne communicatie , top producten en top service! Thx Anita! Fijn bedrijf!
Hoe zou je Teken en Schilder Outlet beoordelen?
- Anoniem
Heb al 30 jaar een tattoo shop en teken en airbrush veel Ga nu ook pastel portraits maken heb pastelmat bestelt hier en perfect geleverd binnen 1 dag heb ook telf contact gehad en moet zeggen keivriendelijk behandeld met een woord dit word mijn vast inkoop adres een dikke 10 van mij
- Anoniem
Snelle levering
- Anoniem
Heel goed. Prima verpakt
- Anoniem
Snelle levering! Daar ben ik heel blij mee.