Mooie kwaliteit producten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Odette Brethouwer
- Maxine Huijnen
Goede en snelle communicatie, ben erg blij met de gekochte items. ✨
Hoe zou je JUDITH maakt beoordelen?
- Jitske Grandia
Super mooie producten, snelle levering en fantastisch ingepakt! Erg blij mee
- Samantha De Groot
Judith heeft super leuke kaartjes, stickers ect. Ik zag haar staan op de kreadoe. Ben meteen haar gaan volgen op Instagram. Heb zelfs al weer een bestelling geplaatst!
- Anke
Snel ontvangen en superleuk verpakt. Goede service! Geweldige ontwerpen :)
- Marthe Heijerman
Supersnelle en vriendelijke service. Het pakketje was zo leuk om te krijgen, werd er echt blij van! Mooi ingepakt met een kleine attentie erbij. De illustraties zijn erg leuk, fijn om altijd iets origineels in huis te hebben om te versturen. De materialen zijn stevig en zien er mooi uit. Ik ben fan!