Prima levering en weer zo leuk verpakt: een feestje om te ontvangen en uit te pakken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- EchtEeke
- Kelly Muijlwijk
Mooie kaartjes en prachtig ingepakt
Hoe zou je JUDITH maakt beoordelen?
- A. Verstegen
Prachtige kwaliteit kaarten, en heel zorgvuldig verpakt. Een cadeautje.
- Lieke
Hele mooie kaartjes en vriendelijke service.
- Lillianne
Prachtige kaarten met liefde gemaakt én met liefde verstuurd door Judith. Erg leuk om vrienden en familie blij mee te maken!
- Jolanda
Leuk verpakt, snelle service en mooie kaarten! Gewoon top!