De communicatie verliep erg prettig. Tevreden met advies en bestelling was goed verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda Pennings
- gregory bryon
Netjes verpakt. Goed contact gehouden. Mooie dieren.
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Sorayla Roch
Goede service en goed geholpen omtrent de garnalen
- Barry Laros
Slechts 1 dood visje uit de mega bestelling die ik geplaatst heb.
- Tammy Waterdrinker
Hele fijne 'winkel' om zaken mee te doen. Goede service. Super vriendelijk. Ik ben een tijdje geleden begonnen met een kleine bak en nu na succes een grotere dus we hadden wat meer vriendjes nodig in de bak. Meteen wat diertjes voor mijn moeder mee besteld. Ontzettend mooie garnalen en slakken! Kwalitatief sterke diertjes! Klantvriendelijkheid 5* Goede communicatie 5* Verzenden 5* Kwaliteit diertjes 5* Informatie & kennis 5* Dankjewel voor je extra bakje voeding, takje en delen van je kennis. Keep it up! ✌️ Tammy
- Jaap Meerens
Goede levering