Bestelling redelijk snel geleverd. Naar mijn mening zou het niet verkeerd zijn om de site wat overzichtelijker te maken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Richard de Mooij
- ARIE VOORWINDEN
kan nog niet veel zeggen, heb alleen een cadeaubon besteld en dat ging goed
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Tristan Gatto
Klacht werd direct verholpen en goede service.
- Kees Hoogstrate
Snel
- Astrid
Op een vrijdagavond zijn wij bij Marco geweest voor het inrichten van het nieuwe aquarium. Gastvrij welkom en alle tijd gekregen om te kijken naar alle prachtige aquaria voor inspiratie en het uitzoeken van alle spullen. Zelf had hij ook gelijk al allerlei leuke ideeën, dus ik heb Marco de vrije hand gegeven om het aquarium te komen inrichten. Gisteren is hij bij ons thuis geweest en wat is het gaaf geworden! Heel attent nog een duikertje en boommannetje meegenomen voor m'n zoontje (hij vindt ze het einde) en nog wat extra dingen wat zeer mooi heeft uitgepakt. Wij zijn zeer tevreden, je bent een vakman Marco! Nogmaals heel erg bedankt voor dit prachtige aquarium en tot over 4 weken dan komen we voor de dieren langs. Kijken er naar uit 😀
- Gerrit Hofmeijer
Goede service