Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ShrimpMania heeft 941 5 ster reviews 941
ShrimpMania heeft 114 4 ster reviews 114
ShrimpMania heeft 31 3 ster reviews 31
ShrimpMania heeft 19 2 ster reviews 19
ShrimpMania heeft 28 1 ster reviews 28

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Michiel Meijer

    Zeer tevreden over mijn Otocynclus van de vorige bestelling, teleurgesteld over mijn Citroen- en Vuurgarnalen. Deze lijken meer op wildkleur en van de 10 hebben 2 een klein beetje kleur. Yellow Fire zijn wel allemaal mooi. Jammer, ik had graag nog meer besteld maar ga niet het risico nemen weer €50 voor wat voornamelijk fletse garnalen te betalen.

  2. Leon Mulder

    Prachtige garnalen, snelle levering.

  3. Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?

  4. Rene De jong

    Al een paar besteld besteld alles is altijd goed aagekomen. Voeding en natuurproducten van goede kwaliteit..corydoras mooie dietjes daar had ik er nu nog van bijbesteld voor een grotere groep. Khulis ook mooie en gezonde diertjes daar ga ik binnenkort ook nog van bijbestellen voor een grotere groep.ik had een pleco besteld deze was niet binnen de eigenaar had mij gebeld voor te vragen of hij een andere mocht opsturen deze was dubbel in prijs ik heb niets moeten bijbetalen en deze was ook zeer mooi en doet het goed. Ik ben zeer tevreden zeker 5 sterren waard.

  5. M Scheffers

    Prima verzorgde bestelling

  6. H.A. Scholte

    goed en juiste verpakking. Mooie vuur -garnaaltjes de citroen garnaaltjes zijn wel erg klein (moest er een lang zoeken of die erbij zat ! ). ook de slakjes zijn erg mooi. Leuke surprise van Kerst erbij en voedsel voor de garnaaltjes (klein bolletje in apart doosje.) en Mooie prijsjes.!!

  7. Wanda Sta van Uiter

    Leuke winkel, goede uitleg en prettig geholpen. Rijstvisjes, groepje otocinclus en een paar verschillende slakken gekocht als aanvulling bij de garnalen. Ook nog een online nabestelling gedaan prima verzorgd en snel binnen.