Ruime keuze, mooie prijzen en prima service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marike Van Kouwen
- Jan de Rooij
Goede levering kwa verpakking , goede advies voor levering,
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Monique Van duijn
Ik had 10dwerg rasboras besteld en een juweel mossel 2 visjes hadden de reis niet overleefd. Ik had ze per post laten komen.De post duurde een dag langer als gepland.ik had er een heat pack bij. Ik had ook gevraagd of de winkel er op wilde zetten dat het levende wezens zou bevatten. Niet omdat ik bang was om hoe ze verpakt zouden worden want dat was prima maar hoe die postdebiel aan kwam met het pakket.Zonder waarschuwing is er minder voorzichtigheid.Er zijn inmiddels nu nog 5 visjes over van de 10 maar dat neem ik als mijn verlies.Verder verdient deze winkel gewoon een goede recentie
- Michael
Was goed verpakt in een doosje met heatpack. Alle diertjes hebben het overleefd en doen het goed in hun nieuwe verblijf. Zal zeker nog een keer een bestelling plaatsen en de winkel bezoeken. :)
- Romeo
De volgende dag aangekomen, 1 week voor Sinterklaas, garnalen minder dan 24 uur onderweg. Hele mooie garnalen, allemaal levend aangekomen. Wel met mosballen en helena samen in 1 zak. Heel goed ingepakt een voldoende informatie op doos. 1 ster minder voor geen reactie op email en alles in een zak. Verder echt top. Bedankt
- Bart Losfeld
Mooie kreeft en mosselen, goed verpakt