Geen goede ervaring te kort in eerste bestelling,tweede bestelling geplaatst met de vraag deze tekort bij te voegen,niet gedaan bestel daar niet meer Mvg
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dominique Peeters
- dolf Walthuis
Goed
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Senna Mak
Erg fijne winkel met goed assortiment. Ben erg tevreden met de verzendmethodes en verzendtijd. De bestelde garnalen (vorige bestelling) zijn nog steeds kerngezond en hebben ondertussen al 2x kleintjes gehad. 💪 Lekker gezellig voor mijn kempvis, haha. Heb nu 2 cannibalistische slakjes besteld, ze zijn al lekker bezig met het verkleinen van de (plaag)slakkenbevolking. Prachtige huisjes hebben deze slakken ook! 🐚
- Frans Cruijs
Een prima, betrouwbaar bedrijf, dat met je meedenkt en veel kennis in huis heeft.
- Ton
Erg tevreden over de snelle afhandeling en de manier van verpakking.
- Marijke
Toen ik aangaf dat een deel van de bestelling mistte en of ze nagestuurd konden worden (of geld teruggestort kon worden) werd er aangegeven dat deze 100% er bij zaten en dat ze vanzelf tevoorschijn moeten komen in het aquarium (terwijl ik ze nooit in de zak heb zien zitten). Daar was de kous mee af en ik voelde mij totaal niet serieus genomen.