Hele goede service, echt een aanrader
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M Kuper-Struiken
- Nancy
Snelle levering en goed verpakt. Medaka's zijn top aangekomen en zwemmen hier al goed rond.
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Beseyme
12 prachtige, gezonde, Chinese danio's gekocht.
- Paul van Campen
Levende have goed aangekomen!
- Jonas Wiggers
Duurde wel 4 dagen met PostNL daar had ik niet echt rekening mee gehouden dus vond ik wel even spannend. Maar alle 20 visjes fris en levend ontvangen en keurig verpakt!
- axel Kuil
Snelle levering. Goede afhandeling.