Fraude, levert niet.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ontevreden
- Berthold
Ik bestel al 1 jaar mijn olie hier. Eerst via Bol com en nu direct. En ik ben heel erg tevreden met dit bedrijf. Goede prijs. Snelle levering. Goede alternatieven product aanbieding als de olie die je wil niet in de juiste jerrycan leverbaar is. Ze zijn altijd goed bereikbaar per E-Mail. En lossen problemen op als er eens een pakketje niet geleverd wordt door PostNL. Ik raad motorolien punt nl zeker aan.
Hoe zou je Motorolien.nl beoordelen?
- Tim
Goede prijs, redelijke verzendkosten (goedkoper inclusief verzending dan elders), duidelijk bestel-proces en het pakket is netjes in een speciale doos verzonden met PostNL (die altijd mijn voorkeur heeft boven DHL, GLS etcetera).
- Bart Hofstra
Voor het eerst motorolie besteld via webwinkel.toen ik de prijzen zag kon ik dit bijna niet geloven,na enige twijfel en het lezen van recensies toch maar besteld,en en de volgende dag werd het al afgeleverd,Perfect.
- Sjef
Gister besteld rond namiddag, Olie zat vandaag al een paar uur geleden in me auto Top.
- Bregt Smeekens
Supersnelle levering en heel goede prijs