Bestelling gedaan, keurig netjes afgeleverd, factuur erbij en ook nog eens per mail de factuur. Tevens netjes te woord gestaan bij mijn vragen. Hier kun je met een gerust hart bestellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- johan
- Mo
Top service!
Hoe zou je Motorolien.nl beoordelen?
- André Kemfers
Zending is gelukkig toch bij ons thuis afgeleverd, mogen wij u bedanken voor het feit dat u de extra kosten zonder dat wij daar enige moeite voor hebben moeten doen al terug heeft gestort , getuigd van een zeer prettige manier van zaken doen.
- Nick Rijs
Olie besteld en was netjes opgebeld dat het iets langer ging duren om te leveren Dus goede service en olie netjes ontvangen
- Anouk Kolle
Gevonden wat ik zocht Castrol magnatec C3 voor een eerlijke prijs Snel van leveren binnen 2 werkdagen in huis
- H Vooren
Snelle levering,en een van de goedkoopste.