Pakketjes worden snel geleverd en is altijd een feestje om het uit te pakken. Super leuk ingepakt & altijd met een persoonlijk kaartje. Fijne webshop!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Shannen
- Suzanne Oudenes
Snelle levering, hele mooie spenen en super leuk dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zat!
Hoe zou je Gewoon Lief beoordelen?
- Lesley Lenaerts
Enorm tevreden met de fopspenen van ons dochtertje. Snelle levering. Top!!
- Annemiek Van Lanen
Mooie producten voor mooie prijsjes, snelle verzending en heel leuk ingepakt!!
- Joyce Achterberg
Hele snelle levering en fijne producten
- Nelleke Verpoorten
Mooi ingepakt met lief briefje erbij