Prachtige verpakking en
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Debbie Bouma
- Maika Kloos
Hele goeie service, lief en persoonlijk. Leuk verpakt en mooie producten. 🥰
Hoe zou je Gewoon Lief beoordelen?
- M Meijerink
Goede prijs kwaliteit verhouding, leuk ingepakt en vriendelijk service
- Jolanda vanBilsem
Goede service en snel geleverd. Prachtig ingepakt .
- Judith van Vliet
Snelle levering, mooi verpakt, lief kaartje erbij ❤️
- Elife Bozkurt
Super leuke dingen