Bij het plaatsen van mijn bestelling had ik niet goed gelezen dat bepaalde lettertypes minder goed zichtbaar waren op het door mij gekozen product. Ze waren zo van attent om me daar nog even over te contacten zodat ik dit af kon passen. Echt een hele fijne service! Product was snel klaar. Makkelijk om een ophaal afspraak te maken. En het eindresultaat was helemaal naar mijn zin. Kortom: hele fijne persoonlijke service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marit
- Lisanne
Mooie producten voor onze dochter en onwijs fijne service!
Hoe zou je Gewoon Lief beoordelen?
- Hanne Van Rossum
Fijne websho
- Ilona Van doorn
Super leuke kadootjes...voor kraam of verjaardag...goede service...
- Martine Abbach-Kuzee
Mooi product en goede kwaliteit van borduren ook! Kwam mooi verpakt binnen, net een cadeautje :)
- Joyce
Ik ben heel erg blij met de nieuwe hydrofiele monddoekjes voor mijn zoontje Mike. Fijne stof en hele mooie kleuren en printjes. Zo leuk met zijn naam erop. Blij mee en goede service! Super schattig verpakt!