Vanmiddag het verassings pakket ontvangen en uitgepakt wat een kado om uit te pakken het zag er zo leuk uit was steeds benieuwd....echt een aanrader hoor...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marcia
- Miranda
Hele mooie kaarten en leuke dingen gekocht bij winkeltje van lies, en alles was heel erg mooi ingepakt, gewoon een cadeautje om het uit te pakken! Ook nog een paar stickertjes extra ontvangen om een cadeautje mee te versieren. Bedankt Lisanne, erg tevreden!
Hoe zou je Winkeltjevanlies beoordelen?
- Gaby Meijers
Fijne service en heel erg mooi ingepakt allemaal! Super 😃
- Rika Van Esveld
Snelle levering !! En de spulletjes zijn zooo mooi ! Ik ga zeker meer bestellen
- Nancy
Wat een leuke website met heel veel keus! Vandaag mijn 1ste bestelling ontvangen, een cadeautje om uit te pakken. En snel in huis ook. Je hebt er een klant bij!
- Jannet v d Vliert
Mooie collectie, snelle levering en super leuk ingepakt met een extraatje! Een aanrader!