Super blij met de prachtige kaarten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Myrna Ploegh
- Ellen Vonk
Snelle levering en ook goede kwaliteit kaarten
Hoe zou je Winkeltjevanlies beoordelen?
- Annemarie
Zeer tevreden met de bestelling en heel leuk ingepakt! Goede service en bij vragen krijg je snel een antwoord. Zo kon ik een cadeautje rechtstreeks naar de ontvanger sturen, ingepakt en wel. Super service!
- Nathanja Vos
Super mooie spullen. Blij mee! Uniek!
- Anita Gils
Mijn bestelling verliep niet zo goed bij de post en ging daardoor retour. Uiteindelijk toch binnen met een heel lief kaartje van Lisanne erbij. Top service. Ik krijg korting op me volgende bestelling. Zo super lief.
- Carolien Berends
Super blij met de bestelling! Enorm leuk ingepakt! Een feest om uit te pakken.