Mooie producten. Veel keuze. En top hulp bij vragen. Wij zijn erg blij met deze mooie cadeaus die wij onze medewerkers geven.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Margo Nabuurs
- Wilma Van Asseldonk
Super snelle levering .heel mooi baby servies
Hoe zou je Namens Mij beoordelen?
- HerQles
Snelle levering, klantvriendelijk en mooi resultaat!!
- Bianca Pingnet
Correct en snel
- Talitha van der Meulen
Snelle levering en super blij met het gepersonaliseerde bestek! Wij zijn helemaal klaar voor de eerste hapjes van ons kindje
- Maurice Szlanina
Alles perfect geregeld en een hele snelle levering.