Ontzettend blij met het mooie cadeau. Echt mooi afgewerkt, je eigen stijl te bepalen en is dan ook een feestje om zoiets moois cadeau te geven. Daarna nog een bestelling gedaan voor het jubileum van collega's, fijn contact gehad, denken goed mee, ook een mooi verzorgd cadeau met bedrijfslogo. Top resultaat weer, ik ga beslist nog eens vaker bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariska Donkers
- Anja Lotterman
Super mooie plank geworden!! Erg blij mee.
Hoe zou je Namens Mij beoordelen?
- Anja Kokken
Prachtig resultaat. Makkelijk te maken. Super.
- Marianne Jochems
Snel geleverd mooi product
- J.w. kamphuis
Ik bestel regelmatig voor een afscheid jullie plank. Zeer mooi
- Arina van Heuven
Echt super mooi geworden. Zijn er erg blij mee