Snelle levering, mooi dienblad met tekst
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rudie van Kruijsbergen
- Willem Ras
De kerstboom is mooi geworden. Mijn zusje vindt het leuke kadootje.
Hoe zou je Namens Mij beoordelen?
- Pierre
Snelle levering ook met de Feestdagen en super veilig verpakt.
- Tessa
Tweede keer dat we hier besteld hebben en beiden keren de slabber echt snel in huis! Eerste slabber wordt al twee jaar gebruikt en bevalt goed volgens de ouders dus nu voor het tweede kindje besteld:)
- Annelies Rodenburg
Mooie producten, goede kwaliteit en snelle levering
- Chauni Van de meirssche
Zeer mooi en snelle levering. Mijn broer waaraan ik het heb gegeven was er zeer te vrede mee!