Mooie persoonlijke eetset waar ik iemand heel blij mee heb kunnen maken. En de klantenservice van Namensmij is echt top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tante
- Jitske
2 prachtige houten dienbladen met een hooglander erin gebrand. Snelle levering en leuk ingepakt.
Hoe zou je Namens Mij beoordelen?
- Harriët Duijm
Overzichtelijk webshop. Snelle reactie. Zelfs mij geholpen toen bleek dat mijn bestelling vermist was bij post nl hebben zij contact opgenomen met post nl. . De communicatie was heel goed. Mijn bestelling werd opnieuw opgestuurt en dit keer gelukkig bezorgd. Heel mooi product heel erg blij mee. Helemaal naar wens. Zeker de moeite waard om nog eens iets te bestellen.
- Monique
Mooie duidelijke webshop. Mijn bestelling was ook snel geleverd top !!!!
- Ron van Opdorp
Snelle levering. Mooie circuits. Top
- Joyce Knol
Super netjes en snel geleverd