Weer helemaal blij met de shirt. Snel geleverd met een persoonlijk kaartje. Ik ben nog lang niet uit geshopt.😍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alice
- Jolanda
Mijn bestelling was super mooi verpakt en de kleding was kei gaaf
Hoe zou je Black-Just-Black beoordelen?
- Fantastische collectie
vriendelijke meedenkende en uiteraard snelle goed verzorgde bezorging.
- Lydia
3 artikelen besteld waren mooi verpakt snel geleverd en zijn erg mooi . Zal zeker meer kopen bij jullie
- Bianca
Snelle levering. Bestelling was keurig verpakt en de trui is prachtig!! Maat is perfect. Zeer tevreden.
- Gerda
De kleding is echt super mooi blij mee