Snel geleverd en mooi ingepakt. Leuk dat er speciaal wasmiddel bij zit voor zwarte kleding. Items zijn van mooie kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Charlotte
- Miruna
Alles top! Goede kwaliteit en leuke extra’s! De verpakking is ook mooi
Hoe zou je Black-Just-Black beoordelen?
- Diana
Snelle levering, goed verpakt en als service wasmiddel erbij
- Wendy
Super snelle levering, heel mooi en netjes verpakt, en wasmiddel erbij dat is nog eens service, helaas moest ik iets retourneren maar ook heel snel terugbetaling ontvangen 👍🏻
- Connie
Leuke kleding , netjes ingepakt.
- Miriam
Snel geleverd, mooi ingepakt en leuk zeepje erbij. Bij mijn ruiling werd het nieuwe artikel zelfs voor me gereserveerd. Wat een service! Ga er zeker vaker bestellen.