Mijn vriendin heeft vorige week donderdag een urne besteld voor mijn kat Knollebol. Hij is vandaag aangekomen samen met het kokertje om een plukje pels in te doen. Ik heb gekozen voor de zwarte kat met de gouden vleugels met als opschrift Forever in my heart. De verzending is heel snel gegaan,stevig ingepakt en snel verzonden. Ik ben zeer tevreden met jullie service,en vind de urne heel mooi,van topkwaliteit. Met veel pijn in men hart heb ik ook vandaag mijn Mieke moeten laten inslapen,en morgen gaan we voor haar ook een urne en een kokertje bij u bestellen. Bedankt voor het mooie aandenken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peggy Janssens
- E. Rohof
Snelle verzending en goede service. Produkten ook zorgvuldig verpakt
Hoe zou je De laatste aai beoordelen?
- IYJM Gommers-Bergmann
Prettig contact via de mail. Mooie urn.
- Colette van Kempen
Heel snel en netjes verpakt bezorgd Lief om er een mooie kaart en flesjes voor haar van onze overleden hond in te bewaren ❤️ zat er gewoon bij. Helemaal tevreden.
- Sandra Frenken
Snelle service
- sietse krist
Leuke artikelen als herinnering aan overleden huisdier.