Prachtige producten, heel erg blij met mijn keuze om bij deze webshop te bestellen, alles zorgvuldig en netjes ingepakt en ook de producten zijn precies zoals afgebeeld in de shop! Zeer tevreden en mijn complimenten voor de laatste aai
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jane
- Kitty
niet duur, snelle service, super blij mee, er was ook een klein flesje bij daar heb ik haar tandjes ingedaan. Als er weer een dier overlijdt bestel ik weer bij hun. Ik beveel jullie aan ook door de snelle service
Hoe zou je De laatste aai beoordelen?
- Mar
Mooie mini urnen van goede kwaliteit. Zorgvuldig verpakt met een liefdevol kaartje en een extraatje erbij. Dat doet je goed in deze verdrietige periode!
- InteresSammt
Goed verpakt, goeie kwaliteit enkwam snel binnen. Super blij mee
- Sanne Gielen
Hele goede service en goed/mooi verpakt!
- Dimphy Koevering
Prachtig lijstje besteld Er zat een hele mooie liefdevolle kaart bij Erg mooi doosje ,met zorg samengesteld Bedankt hiervoor!!!