Anoniem
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Mazzelz, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prachtig!!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prachtig!!
Op een klein weekje had ik mijn bestelling in huis die wel wat werk vergde. En dat tot in België! De kleinkinderen zijn er helemaal weg van! Topservice die betrouwbaar is en je wordt heel vriendelijk begroet! Heb zelfs een persoonlijk kaartje met een bedankje en lieve wensen erop gekregen!❤️ Zoiets ben ik niet gewend bij een online bestelling. De website is ook heel duidelijk, tof en gebruiksvriendelijk! Bedankt, jullie maken ook echt het verschil!❤️
Fijne website, leuke cadeautjes, snelle levering
Geweldige service en hele leuke pakketten
Goede en snelle communicatie! Super leuk cadeautje!
Product (Fresk etui) besteld, kon niet geleverd worden. Geen bericht van gehad. En ander product (knuffel) in simpele verzendenvelop verzonden, geen leuke eigen verpakking oid, wat juist altijd het extraatje geeft als je via zulke websites (ipv grote zaken) besteld. Product zelf helemaal prima, konijntje happy horse met naam geborduurd.