Wat een tegenvaller, zo weing voor veel geld. De enige die hier MAZZEL(z) heeft is het bedrijf zelf. Mijn eerlijke mening is NOOIT doen, weggegooid geld. 57 euro voor een kraammandje. Maar ja, t is mijn eigen schuld. Mijn advies, koop zelf een mandje en vul deze zelf, veel voordeliger. Mazzelz zal nu wel boos op me zijn, maar dit zijn mijn bevindingen en mijn mening.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wim
- Rosan V
Al meerdere keren bij Mazzelz een mooie gepersonaliseerde badcape besteld en van alle moeders krijg ik te horen dat ze er echt blij mee zijn! De kwaliteit is fijn en droogt lekker snel. Het contact met Mazzelz is altijd goed, denken goed mee en leveren binnen de afgesproken termijn. Ik blijf bestellen bij Mazzelz :)
Hoe zou je Mazzelz beoordelen?
- Mariléne Van der ree
Snelle levering en precies zoals in gedachten!
- Sabine Bakker
Erg goede producten, ruime keuze, en erg goede communicatie over gepersonaliseerde bestellingen. Nu alleen nog een optie om meteen ook naar andere EU landen te laten bezorgen aub!
- Miranda Heerdt
2 erg mooie en degelijk naamtreintjes gekocht. 1 voor ons en 1 voor ons toekomstige kleinzoon. Erg blij mee
- Loes van der Niet
Snelle levering en super leuk pakket! Wij bestellen dit altijd voor collega's.