Mijn 3de bestelling ontvangen, altijd goed verpakt, snel geleverd en met een leuk persoonlijk kaartje!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nancy
- Carolien Janssen
Leuke site! Snel verzonden en met een lief handgeschreven kaartje erbij🫠 Super!!
Hoe zou je Heerlijkfijn beoordelen?
- Ria Bakker
Alles prima gegaan, van bestellen tot leveren
- willemijn
Goede service en snelle levering, prachtig produkt
- Karin Kerkwijk
Mooi, schattig vaasje
- Inge Westerink
Snelle levering en prachtig verpakt! Heel blij mee