Uitstekende service, netjes ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ronald Wiersma
- Menthe Vangansbeke
Prachtige producten. Zorgvuldig ingepakt en snelle levering. Ook een zeer goede en duidelijke website.
Hoe zou je Heerlijkfijn beoordelen?
- Nienke
Helemaal prima
- J.H. Bosz-Hylkema
Leuke verpakking en een persoonlijk hand geschreven kaartje erbij....zo lief
- Rita Verbon
Een duidelijke website, goede communicatie en verzending en bezorging snel. Verpakking en handgeschreven bedankje, top!
- Ingrid S.
Gewoon keurig ingepakt pakje om breuk te voorkomen. Niet iets waar ik normaal een review voor zou schrijven. Maar de leuke handgeschreven kerstkaart in het pakje vond ik helemaal geweldig. Dus toch een 5 sterren review voor deze leuke webwinkel met fraaie hebbedingetjes. Top!!!