Netjes ontvangen, en het was echt super goed ingepakt. Heel tevreden over de verpakkingen. Zeker bij zo'n kostbaar en fragile item. Was het wachten zeker waard.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- G C Vroege
- Petra Seipolt
Leider fehlte ein Artikel. Dieser war auf dem Lieferschein, aber nicht im Paket. Die Klärung war unkompliziert.
Hoe zou je GoebelStore beoordelen?
- Debbie Vermeulen
Duurde een paar maanden voor het product weer geleverd kon worden. Kwam op verwachte leverdatum keurig binnen en ingepakt
- Evi Huiskamp
Bezorging duurt een week. De theedozen zijn netjes overgekomen
- STEPHANE HERVE
Hello, i di
- Ad Vianen
Onfatsoenlijke communicatie. Geen klantgerichtheid bij beschadigingen. Is geheel risico klant.